10 Mart 2012 Cumartesi

SONRA BİR ÇIĞLIK OLUR, DOLARSIN YÜREĞİME

6 yorum:

  1. Efendim,yalniz yazilarinizla degil fotograf cekmekte de yeteneklisiniz. Cok güzel Wallpaperlik fotograflar paylasmissiniz.Bende bu alanda gelismeye calisiyorum. Daha cok foto eklemenizi umut ederim. Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
  2. Harika fotolar. Emeklerinize sağlık Hüseyin Hocam. Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Kar manzaraları muhteşem! Ankara bu yıl kara doydu ama bu manzaraları görünce yine kar yağsa diyesim geliyor ama demiyorum mahalledeki kedişleri düşünerek:)elinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
  4. Bu resimler çok güzell:))

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten resimleri ben de beğendim. Lakin resimleri çeken İzmir'de oturan bir öğretmen arkadaş. İzmir Bozdağ'lar da çekmiş resimleri. Ben de sayfamda yayınladım...

    YanıtlaSil
  6. Beğenmenize ayrıca sevindiğimi belirtmek isterim...

    YanıtlaSil