2 Haziran 2013 Pazar

BİR BAŞKA DÜNYA


Ücra bir köşede
Yüreğin paramparçayken
Nefes alamazken karanlık gecenin içinde
Bir gölge oyunudur sanki yaşadıklarımız
O büyük güçler
O yaşamın cellâtları
Seni yağmur suları gibi sürüklerken
Gülümsemenin buğusu nemli gözlerde
Hiç gördün mü bilmem
Cam kırıklarında yürüdüğünü çıplak ayaklı bebelerin
Ne demek olduğunu yalnızlığın
Yedi tepeli şehrin varoşlarında
Sen yoksul ailenin çocuğuydun
Sen kuşun kanadında dalgalara direnirken
Yapayalnız, kimsesiz
Onlar hep güçlüydü çocuğum
Dudaklarımda sızısı kendimi bildim bileli

Hüseyin Güzel/02.06.2013


5 yorum:

  1. Hocam çok güzel bir şiir, yüreğinize sağlık...
    sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjde hanım kardeşim. Siz de sağlıcakla kalın. iyi bir hafta diliyorum.

      Sil
  2. Merhabalar Hüseyin Güzel.

    Soyadınız gibi duygularınızı çok Güzel bir şekilde dizelerinize nakşetmişsiniz.

    Cenab-ı Allah bu dünyayı ve bu dünya nimetlerini herkese yetecek kadar yaratmış ama; şu merhametsiz, vicdansız ve doymak bilmeyen aç gözler olmasa!..

    Kaleminize, gönlünüze ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız recep Bey . Her zamanki yorumlarınızda olduğu gibi. Teşekkür eder, sağlıklı günler dilerim. Saygılarımla.

      Sil
    2. Recep Bey bu arada Bimcell ile ilgili yazınızı daha önce okumuştum. Lakin yorum yapmamıştım. Yazıyı bloğunuzda kaldırmışsınız. Güzel bir yazıydı. Teşekkür etmek istedim verdiğiniz bilgiler için.

      Sil