16 Ağustos 2020 Pazar

İNSAN OLMAK


Benim için ayırım kıstası iyilik ve kötülük, insan olabilmek.
Böyle düşünen bir sürü insan olduğunu düşünüyorum.
Bir insan kendi karanlığında değil, aydınlığında sakin ve derin bir nefes almalı. Kendi ışığını takip etmeli.
Çünkü, bir insan yolundan saptığında, özünden uzaklaştığında karanlığın içinde yol alıyor demektir.
Kendi doğru bilip çizdiğimiz rotamızda ilerlerken, diğerinin rotasına girmemiz için, karanlık insanlar karşımıza çıkabilir, bizi doğru yolumuzdan saptırmak isteyebilir.
Eğer biz bunu anlayabiliyorsak kendimizle yüzleşmek, öz yolumuza dönmek zor değildir.
Başkalarının seçimlerinden etkilenmeye gerek yok, kendimiz olalım yeter.

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Çevreme bakıp, çevremi incelediğim de dünyanın en zor şeyinin insan olmak olduğunu anladım. Tek başına insan olmak kolay da, toplum içinde insan olmanın zor olduğun anladım. Aldığın değil, verdiğin senindir derler. Her ne kadar doğru BİR olsa da, çevremde ne kadar çok doğruların olduğunu gördüm. İnsan olmak bir sanattır, insan olmak bir ayrıcalıktır. Çünkü herkes insan olamıyor.
    İnsanların çoğalması dileğimle birlikte kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Değerli yorumunuza aynen katılıyorum.
      Önceliğimiz ön yargısız insan olmak olmalı.
      Selam ve saygılar.

      Sil